لیزر الکس دایود رافائل

لیزر الکس دایود رافائل

لیزر الکس دایود رافائل

دستگاه لیزر الکس دایود رافائل، از جمله دستگاه های لیزر حذف موهای زاید است. این دستگاه با سه طول موج ترکیبی الکساندرایت (755 نانومتر)، دایود (808 نانومتر) و ان دی یاگ (1064 نانومتر) گزینه بسیارمناسبی برای از بین بردن موهای زاید با ضخامت های مختلف (حتی نازک) و همچنین برای انواع تیپ های  پوستی (حتی…

فهرست مطالب

پل ارتباط کلینیک نهال

جهت پاسخگویی به سوالات و یا رزرو نوبت تماس حاصل فرمایید

دستگاه لیزر الکس دایود رافائل، از جمله دستگاه های لیزر حذف موهای زاید است. این دستگاه با سه طول موج ترکیبی الکساندرایت (755 نانومتر)، دایود (808 نانومتر) و ان دی یاگ (1064 نانومتر) گزینه بسیارمناسبی برای از بین بردن موهای زاید با ضخامت های مختلف (حتی نازک) و همچنین برای انواع تیپ های  پوستی (حتی پوست های تیره) می باشد.

کیفیت لیزر بار دستگاه لیزر الکس دایود رافائل

لیزر بار دستگاه رافائل ساخت شرکت بنام Jenoptik  آلمان می باشد. کمپانی جنوپتیک یکی از لیدرهای اصلی ساخت قطعات اپتیکی محسوب میشود که در کشور آلمان فعالیت دارد. لیزربارهای این کمپانی دارای معروفیت جهانی میباشندکه براحتی میتوان با جستجو در گوگل به عظمت آن پی برد.

 

چرا دستگاه های دایود را انتخاب کنیم؟

ساخت این دستگاه ها بر پایه دایود بوده و ناحیه فعال (Active Medium) آن ها بر روی هندپیس و در فضایی کوچک نصب شده است، در حالیکه تکنولوژی ساخت طول موج الکساندرایت با ناحیه فعال ویژه در داخل بدنه دستگاه و انتقال لیزر تولید شده توسط فیبرهای نوری و همچنین نیاز به تعویض مکرر فلش لامپ ها، آینه ها و سری های هندپیس یکبار مصرف، آن را به لیزری گران قیمت تبدیل نموده است.

با اختراع لیزرهای زیبایی مانند لیزر رفع موهای رافائل که دارای زیرساخت دایود بودند، در زمان کوتاهی آن ها جای خود را نزد متخصصان پوست و زیبایی باز کرده و دیگر رقبای قدرتمند خود را کنار زدند. علاوه بر اثربخشی عالی، دلیل دیگری که باعث محبوبیت لیزرهای دایود شد، هزینه های مصرفی به شدت پایین تر نسبت به دیگر تکنولوژی های موجود بود که توانست آن را به سرعت به پر فروش ترین و جذاب ترین تکنولوژی رفع موهای زائد مبدل نماید.

لیزربار لیزر رافائل

لیزر بار لیزر رافایل ساخت شرکت مشهور Jenoptik آلمان است. کمپانی جن اپتیک یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت قطعات اپتیکی در سراسر دنیا محسوب می شود و در کشور آلمان فعالیت دارد. این لیزربار با کیفیت، خیال شما را از دوام و ماندگاری دستگاه حتی پس از شات های فراوان آسوده خواهد کرد. این لیزربار 10 خط که هرکدام 60 وات و در مجموع توان 600 واتی را تولید می کند. توان کلی لیزر رافائل که شامل تمام قطعات آن مانند پاور، پمپ آب، لیزربار و… بوده، 2200 وات است.

 

طول عمر لیزربار دستگاه لیزر الکس دایود رافایل

هندپیس و لیزربار دستگاه رافائل دارای یک سال و یا 10 میلیون شات گارانتی می باشد که تا 20 میلیون شات هم قابلیت استفاده دارد.

توان دستگاه و لیزر بار ر دستگاه لیزر الکس دایود رافایل (Raphael)

دستگاه لیزر راقائل درای توان 2000 وات و لیزر بار دارای توان 600 وات می باشد.

سیستم کولینگ و خنک کنندگی دستگاه الکس دایود رافایل

دستگاه رافائل دارای مجموعه کولینگ بسیار قوی می باشد که بصورت ترکیبی با آب و TEC دمای هندپیس را پایین نگه داشته و باعث کاهش درد و جلوگیری از سوختگی مراجعه کننده میشود. قطعات TEC مورد استفاده در این دستگاه ساخت ژاپن و پمپ آب آن ساخت کشور ایتالیا می باشد.

از دیگر مزایای چشمگیر دستگاه رافائل با توجه به فناوری کولینگ بسیار قوی آن قابلیت کارکرد مداوم و بدون محدودیت زمانی آن میباشد.

هندپیس لیزر الکس دایود رافائل

هندپیس این لیزر موهای زاید، بسیار سبک و خوش دست می باشد که برای اپراتور راحتی کامل را به همراه دارد.

پل ارتباط کلینیک نهال

جهت پاسخگویی به سوالات و یا رزرو نوبت تماس حاصل فرمایید