کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

کاربرد لیزر CO2 فرکشنال

لیزر CO2 فرکشنال، به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و موثرترین روش‌های جوان‌سازی پوست، تحولی بزرگ در عرصه درمان‌های زیبایی به حساب می‌آید. این فناوری با استفاده از نور لیزر دقیق و کنترل شده، به طور مؤثری به کاهش نشانه‌های پیری، بهبود بافت پوست و درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی می‌پردازد. مناسب برای افراد با […]

لیزر CO2 فرکشنال، به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و موثرترین روش‌های جوان‌سازی پوست، تحولی بزرگ در عرصه درمان‌های زیبایی به حساب می‌آید. این فناوری با استفاده از نور لیزر دقیق و کنترل شده، به طور مؤثری به کاهش نشانه‌های پیری، بهبود بافت پوست و درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی می‌پردازد. مناسب برای افراد با پوست‌های روشن تا متوسط، این روش درمانی امکان ارائه نتایج قابل توجه با کمترین دوره نقاهت را فراهم می‌آورد.

درمان های لیزری

درمان های لیزری، اگرچه تهاجمی تر از بسیاری از گزینه های مراقبت از پوست موضعی هستند، به طور فزاینده ای محبوب هستند. فناوری لیزر می تواند تعدادی از بیماری های پوستی را درمان کند. یکی از جدیدترین گزینه‌ها لیزر CO2 فرکشنال از پیشرفته‌ترین فناوری لیزر درمانی احیای پوست استفاده می‌کند و نشان داده شده است که نتایج شگفت‌انگیز ضد پیری را برای بیماران مراقبت از پوست ایجاد می‌کند.

در واقع، مطالعات ثابت می کند که درمان CO2 نه تنها اثرات پیری را بر روی پوست کاهش می دهد، بلکه علائم موجود پیری را نیز معکوس می کند. ابتلا به آکنه اغلب در روزهای بزرگ زندگی شما سر راهتان قرار می گیرد چه مورد انتظارترین مصاحبه شغلی شما یا اولین قرار ملاقات با کسی که دوست دارید.

آکنه علاوه بر اینکه باعث ایجاد احساس ناامنی در شما می‌شود، می‌تواند به شما صدمه بزند و در بدترین موارد، علائم و قرمزی سرسخت به جا بگذارد.خوشبختانه، مجبور نیستید با اسکارهای ناخوشایند زندگی کنید. امروزه درمان هایی وجود دارد که می تواند آنها را از بین ببرد و صورت شما را بدون جوش و بی عیب و نقص نگه دارد.

بخوانید  مزونیدلینگ چیست؟

درمان‌های لیزری، گزینه‌های بسیار محبوبی برای مراقبت از پوست هستند و فناوری مورد استفاده در درمان‌ها همچنان در حال تکامل است و پیچیده‌تر و مؤثرتر می‌شود.وقتی صحبت از مراقبت از پوست می شود، هدف همیشه حفظ پوستی بدون لک، درخشان و جوان است. این امر به ویژه در مورد پوست صورت ما با افزایش سن صادق است.

کاربرد درمانی لیزر فرکشنال co2

لیزر CO2 فرکشنال برای درمان هایی تحت عنوان جوان سازی و لایه برداری پوست به کار می رود که جهت درمان بسیاری از درمان های پوستی از قبیل کاهش خطوط و چین و چروک های ریز، بهبود چین و چروک های عمیق، ترمیم پوست آسیب دیده صورت، گردن، شانه ها و دست ها، کاهش لکه های پیری، اسکار آکنه و هایپرپیگمانتاسیون کاربرد دارد.

به طور خلاصه از کاربرد های لیزر فرکشنال می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • درمان جای جوش
  • درمان جای خال
  • درمان لک صورت
  • درمان زگیل تناسلی
  • حذف کک و مک
  • لایه‌برداری و جوان‌سازی پوست
  • لابیا پلاستی
  • محو نمودن ترکهای سطح شکم و سایر نواحی بدن
  • حذف چروک پلک ها
  • رفع اسکار ناشی از زخم‏ ها، محل سوختگی،جراحی

برای بهره‌مندی از بهترین نتیجه و دوری از عوارض احتمالی، حتما به کلینیک‌های زیبایی معتبر و پزشکان حاذق و مجرب مراجعه کنید.

مدت زمان درمان با لیزر فرکشنال

پیش از استفاده از لیزر سی او دو فرکشنال، پزشک برای جلوگیری از ایجاد حس درد از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. مدت زمان استفاده از لیزر co2 عموماً 30 دقیقه است که بسته به نظر پزشک متخصص می‌تواند افزایش پیدا کند. معمولاً 3 تا 4 جلسه برای رسیدن به نتیجه مطلوب کفایت می‌کند.

بخوانید  بهترین مزوژل جوانساز از نظر برند

تفاوت لیزر CO2 با لیزر CO2 فرکشنال در چیست ؟

فرکشنال به معنای نقطه نقطه می باشد. و در این روش انرژی یا لیزر در نقطه هایی با فاصله عرضی و طولی مشخص می شود .

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال دارای طول موج های مشخصی می باشد. که لیزر را به صورت نقطه ای روی سطح پوست به جا می گذارد . در این روش فاصله بین نقطه ها بسیار مهم می باشد . زیرا برطرف کننده تمامی نیاز های پوست است.

و علاوه بر زیبایی و جوانسازی بسیاری از مشکلات را نیز برطرف می کند. و در حوزه پزشکی نیز کاربرد بسزایی دارد.

توصیه های قبل از لیزر فرکشنال

قبل از انجام لیزر CO2 فرکشنال توصیه می شود این مراقبت ها و قوانین را رعایت کنید تا کمترین عوارض را داشته باشید :

  • از محصولات حاوی رتینوئید استفاده نکنید؛ زیرا می تواند بر نتایج نهایی تاثیر بگذارد
  • 2 هفته قبل از لیزر درمانی بیش از حد در معرض نور خورشید قرار نگیرید
  • مصرف داروهایی مانند ایبوپروفن، آسپرین و حتی ویتامین E را متوقف کنید؛ زیرا می تواند منجر به لخته شدن خون شود.

با متخصص پوست خود مشورت کنید تا متوجه شوید که این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

 

لیزر فرکشنال

 

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر