کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

مزوژل زیر چشم

مزوژل زیر چشم مزوژلی که جهت تزریق زیر چشم تولید می‌شود یک نوع فیلر تزریقی می‌باشد که مانند اکثر فیلرهای تزریقی از اسید هیالورونیک ساخته شده است. اسید هیالورونیک ماده‌ای است که به طور طبیعی در بدن ساخته می‌شود اما با افزایش سن میزان تولید آن کاهش می‌یابد. تزریق مزوژل زیر چشم یک روش‌ درمانی برای […]

مزوژل زیر چشم

مزوژلی که جهت تزریق زیر چشم تولید می‌شود یک نوع فیلر تزریقی می‌باشد که مانند اکثر فیلرهای تزریقی از اسید هیالورونیک ساخته شده است. اسید هیالورونیک ماده‌ای است که به طور طبیعی در بدن ساخته می‌شود اما با افزایش سن میزان تولید آن کاهش می‌یابد.

تزریق مزوژل زیر چشم یک روش‌ درمانی برای مقابله با پیرشدن پوست اطراف چشم است که به شکلی کارساز می‌تواند چین و چروک‌های اطراف چشم را کاهش دهد و روند جوانسازی این بخش از پوست صورت را بهتر و بیشترکند. انجام این روند درمانی به افراد کمک می‌کند تا پوست ناحیه اطراف چشم را جوان کنند.

تفاوت مزوژل زیر چشم با فیلر زیر چشم

تفاوت مزوژل با دیگر فیلرهایی که در زیر چشم تزریق می‌شود در درصد اسید هیالورونیک می‌باشد یعنی میزان اسید هیالورونیک به کار رفته در مزوژل نسبت به سایر فیلرهای تزریقی که تاکنون تولید شده است، بسیار بیشتر است و همین ویژگی منجر به ماندگاری طولانی‌تر و اثربخشی بهتر پس از تزریق زیر چشم می‌شود.

کاربرد تزریق مزوژل زیر چشم و فواید آن

افزایش سن، خستگی، واکنش­های آلرژیک، چرخه خواب نامنظم، عوامل ژنتیکی، سبک تغذیه­ای نادرست و مصرف سیگار از جمله عواملی هستند که بیشترین اثر مخرب را بر نقاط اطراف چشم می ­گذارند.

هرچند استفاده از کرم چشم  به عنوان بخشی از رژیم مراقبت روزانه پوست توصیه می ­شود، اما در کنار این مراقبت، تزریق یکی از بهترین روش­های درمانی حل مشکلات پوستی در اطراف چشم است.

برترین مزایایی که در تزریق مزوژل زیر چشم وجود دارد موارد زیر است:

  • هیدراته کردن منطقه حساس اطراف چشم
  • کمک به کاهش هاله­ های تیره دور چشم
  • حذف خطوط ریز و چین و چروک اطراف چشم
  • رفع تورم زیر چشم
  • تغذیه و آبرسانی پوست
  • افزایش حالت ارتجاعی، احیاء و سفت شدن پوست
بخوانید  ظاهری جوان و تازه با بوتاکس

بهترین زمان برای تزریق مزوژل زیر چشم

یکی از سؤالات رایج پیرامون تزریق ، بهترین سن برای اقدام به این روش درمانی است. عموم متخصصان انجام روش­های درمانی نوین در حوزه پوست را در سنین زیر ۱۸ سال پیشنهاد نمی­ کنند.

بسیاری از پزشکان بر این باور هستند که برای شروع درمان به روش تزریق مزوژل سنین بیست تا سی سال بهترین سن است.

ماندگاری مزوژل زیر چشم

 

ماندگاری تزریق با توجه به سرعت متابولیسم بدن و میزان تزریق در افراد مختلف، متفاوت می‌باشد اما به طور میانگین ماندگاری نتایج تزریق حدود 12 تا 18 ماه می‌باشد.

در صورتی که از نتایج تزریق خود راضی بودید می‌توانید پیش از اینکه اثرات تزریق از بین برود جهت تزریق بعدی اقدام نمائید. زمان مناسب برای تزریق‌های بعدی توسط پزشک به شما اعلام خواهد شد.

مراقبت های پس از تزریق مزوژل

  • از ورزش شدید برای 24 ساعت جلوگیری کنید.
  • از کمپرس سرد برای جلوگیری از تورم استفاده کنید.
  • از ماساژ محل تزریق خودداری کنید.
  • از ماندن در مقابل آفتاب به مدت 24 ساعت خودداری کنید.

مزوژل

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر