کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

مدل های مختلف تزریق ژل لب

مدل های مختلف تزریق ژل لب

یا فیلر لب یک نوع پرکننده است که از مواد ژل‌مانند، تشکیل شده است. با تزریق این ماده به لب‌ها، پوست این ناحیه کشیده شده و حجم آن افزایش می‌یابد. اساس ژل فیلر لب را، هیالورونیک اسید تشکیل می‌دهد. این ماده با افزایش جذب آب در لب‌ها، به افزایش هر چه بیشتر حجم و مرطوب […]

یا فیلر لب یک نوع پرکننده است که از مواد ژل‌مانند، تشکیل شده است. با تزریق این ماده به لب‌ها، پوست این ناحیه کشیده شده و حجم آن افزایش می‌یابد. اساس ژل فیلر لب را، هیالورونیک اسید تشکیل می‌دهد. این ماده با افزایش جذب آب در لب‌ها، به افزایش هر چه بیشتر حجم و مرطوب نگه داشتن آن‌ها کمک می‌کند. تزریق می بایست حتماً نزد بهترین دکتر تزریق ژل لب صورت گیرد تا از عوارض جانبی جلوگیری شد.

مدل های مختلف تزریق ژل لب

فرم لب می تواند با توجه به محل و نحوه تزریق ژل تغییر کند و این موضوعی است که حتما باید در خصوص آن با پزشک صحبت کنید. برخی افراد دوست دارند لب بالای شان حجیم تر از لب پایین باشد یا برعکس و در برخی دیگر موارد، ترجیح می دهند اندازه و تناسب لب بالا و پایین با هم برابر باشد. برخی تکنیک ها و مدل های مختلف ژل لب عبارتند از :

    • ژل لب روسی : ژل لب روسی که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، از سمت داخل به بیرون و حاشیه لب و به طور عمودی تزریق می شود و این روش برای افرادی که لب های باریک و کم حجمی دارند، نتایج بسیار خوبی را به همرا‌ه خواهد داشت.
    • ژل لب عروسکی : در ژل لب عروسکی، میزان ژل بیشتری در لب پایین تزریق می شود تا حجم لب پایین بیشتر از لب بالا شود و لب ها فرم عروسکی یا باربی پیدا کنند.
    • ژل لب طبیعی (کلاسیک) : برای آن دسته از افرادی که می خواهند بعد از تزریق، لب ها فرم طبیعی تری داشته باشد، افزایش حجم به صورت نامحسوس و به طور کاملا طبیعی انجام خواهد شد.
    • ژل لب قلبی : تزریق ژل قلبی برای آن دسته از افرادی مناسب تر است که فرم صورت بیضی دارند که در این روش، فاصله ای بین قسمت بالایی دو حاشیه لب ایجاد می شود و لب ها اصطلاحا ظاهر قلبی شکلی پیدا می کنند
    • ژل لب هالیوودی :مدل هالیوودی هم لب بالا و هم لب پایین را تحت تاثیر قرار می دهد و تقریبا هر دو به افزایش حجم نیاز دارند. فرم هالیوودی تمرکز را از روی بقیه اجزای صورت برمی دارد و بیشتر لب ها به چشم می آیند.
بخوانید  درمان منگوله های پوستی

ماندگاری ژل لب

تزریق نتایج دائمی ندارد و به مرور از حجم کاسته می شود و بسیاری از افراد هر چند ما‌ه یک بار، مجدد تزریق را انجام می دهند تا فرم و حجم دلخوا‌ه شان حفظ شود. در واقع، ماندگاری ژل لب در هر فردی متفاوت است و به یک سری عوامل بستگی دارد. از جمله :

  • نوع که استفاده می‌کنید. مثلاً ژل‌های هیالورونیک اسید بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. ژل‌های نیمه‌دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. ژل‌های دائمی مدت بسیار طولانی‌تری دوام می‌آورند.
  • برند که استفاد‌ه شد‌ه است. شرکت‌های مختلف ژل‌هایی با فرمولاسیون‌های مختلف تولید می‌کنند. برخی از این ژل‌ها مختص تزریق به لب هستند و برخی برای تزریق به نواحی دیگر صورت بهترند. این موارد را پزشک متخصص کلینیک به طور کامل برایتان توضیح خواهد داد.
  • میزان حجم‌دهی به لب مهم است. حجم‌دهی بیشتر، ترمیم دیرتری نیاز دارد.
  • متابولیسم بدن شما و شرایط فیزیولوژیک پوست نیز تعیین کننده است. برخی متابولیسم سریع‌تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شد‌ه خیلی زود جذب بدن می‌شود.

ماندگاری ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. ماندگاری از فرد به فرد متفاوت است. مواد تشکیل دهنده هر ژل و نوع اثرگذاری آن تعیین کننده ماندگاری آن است.

 ژل آلیاکسین مواد تشکیل دهند‌ه این فیلر حداکثر ۹ ماه باقی می ماند و البته در مواردی ماندگاری آن یک سال نیز گزارش شد‌ه است که کمتر برای ناحیه لب اتفاق می افتد.

بخوانید  فشیال صورت چیست؟

ژل الانسه ماجرا کمی متفاوت است. در این روش شما 4 نوع ژل در دسترس دارید که هر یک میزان ماندگاری متفاوتی دارد. کمترین میزان ماندگاری این ژل مربوط به ژل الانسه S است و بیشترین میزان مربوط به ژل سری E است که می توان تا ۲ سال بر روی ماندگاری آن حساب کرد.

توصیه های تزریق ژل لب

تزریق ژل لب را حتما در مراکز درمانی معتبر و توسط پزشک انجام دهید. حتما مشخصات برند ژل را بپرسید. تمامی سوالات و ابهاماتی که در ذهن خود دارید قبل از انجام کار از پزشک بپرسید تا با خیال راحت و بدون نگرانی تزریق انجام شود. حتما مطالب مربوط به مراقبت های بعد از تزریق ژل لب را مطالعه نمایید. تا نتیجه دلخواه شما ماندگاری بیشتری داشته باشد.

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر