کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

لیزرCO2 برای حذف زگیل

لیزر درمانی برای زگیل وقتی صحبت از درمان زگیل می شود، لیزر درمانی یکی از روش های درمانی محبوب می باشد. دلیل آن، این است که یک گزینه کم تهاجمی، بسیار موثر و ایمن است. لیزر با هدف قرار دادن زگیل و استفاده از گرما برای حذف سلول های تشکیل دهنده زگیل عمل می کند. […]

لیزر درمانی برای زگیل

وقتی صحبت از درمان زگیل می شود، لیزر درمانی یکی از روش های درمانی محبوب می باشد. دلیل آن، این است که یک گزینه کم تهاجمی، بسیار موثر و ایمن است.

لیزر با هدف قرار دادن زگیل و استفاده از گرما برای حذف سلول های تشکیل دهنده زگیل عمل می کند. این فرآیند به عنوان فرسایش شناخته می شود. توجه به این نکته ضروری است که لیزر درمانی همیشه در اولین بار جواب نمی دهد و ممکن است به چندین درمان نیاز داشته باشد.

لیزر درمانی معمولاً در مطب پزشک یا کلینیک ها  انجام می شود و نسبتاً سریع و بدون درد است. پس از درمان، ممکن است ناحیه برای چند روز قرمز و متورم شود، اما باید به سرعت فروکش کند. پیروی از دستورات پزشک پس از درمان برای اطمینان از بهترین نتیجه ضروری است.

زگیل ها اندازه ها و تعداد متفاوتی دارند که در مناطق مختلف بدن از جمله دست، پا، صورت، دستگاه تناسلی و… پیدا می شوند. لیزر درمانی انواع مختلفی دارد که پزشک متخصص بنا به وضعیت زگیل ها، روش را انتخاب می نماید.

استفاده از لیزر CO2

لیزر فرکشنال CO2 یک روش درمانی برای درمان زگیل می باشد. در این روش از پرتوهای قوی استفاده می شود، دی اکسید کربن بافت های آسیب پذیر پوست را تخریب می کند و زگیل ها را درمان می کند.

لیزر دی اکسید کربن یک روش بسیار کارا می باشد، که حتی زگیل های سخت و زمخت را درمان می کند. تغییرات ناشی از روش لیزر درمانی از طریق دی اکسید کربن، در همان جلسه اول قابل ملاحظه می باشد.

بخوانید  سابسیژن چیست؟

بدیهی است که تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان زگیل به تعداد ناحیه های درگیر شده پوست، و نوع آن بستگی دارد. استفاده از روش درمانی لیزر دی اکسید کربن، همانند روش درمانی پلاس دی امکان رویش مجدد زگیل در ناحیه درمانی وجود ندارد.

درمان با لیزر CO2 به طور فزاینده ای برای درمان زگیل محبوب است. این درمان یک روش ایمن و موثر برای رفع زگیل بدون نیاز به جراحی تهاجمی است. لیزر برای هدف قرار دادن زگیل و تبخیر آن به کار می رود ، در حالی که پوست اطراف را بدون تاثیر می گذارد.

لیزر با استفاده از یک پرتو نور برای گرم کردن زگیل کار می کند و باعث خشک شدن و در نهایت افتادن آن می شود. درمان نسبتا سریع و بدون درد است و نتایج اغلب در عرض چند هفته مشخص می شود. همچنین ، لیزر درمانی اغلب نسبت به سایر درمان‌ها مانند کرایوتراپی یا داروهای موضعی مؤثرتر است.

ضروری است که لیزر درمانی برای حذف کامل زگیل ممکن است نیاز به تکرار باشد و خطر ایجاد اسکار وجود دارد. با این حال، خطر ایجاد اسکار بسیار کمتر از سایر روش‌های درمانی است. به طور کلی، درمان با لیزر CO2 یک روش ایمن و موثر برای حذف زگیل است.

 

زگیل

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر