کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه

فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه سبب می شود تا تعداد زیادی نسبت به انجام آن اقدام کنند. مراقبت از پوست زیبا و سالم در برابر آلودگی ها در واقع یک مبارزه دائمی است. عادات روزانه ما می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر پوست داشته باشد. با اینکه پاکسازی […]

فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه

فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه سبب می شود تا تعداد زیادی نسبت به انجام آن اقدام کنند. مراقبت از پوست زیبا و سالم در برابر آلودگی ها در واقع یک مبارزه دائمی است. عادات روزانه ما می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر پوست داشته باشد. با اینکه پاکسازی پوست صورت با دستگاه به طور میانگین هر 4 تا 6 هفته یکبار در سالن زیبایی مورد نیاز است، ولی پاک کردن کامل آرایش بسیار مهم است، در کنار این برخی مراقبت های خانگی نیز نیاز است تا در طول این مدت پوست شما شادابی خود را حفظ کند. مراحل پاکسازی با دستگاه به این گونه است که ابتدا با لایه بردار های مناسب سلول های مرده پوست راحذف می کنند .

سپس با استفاده از انواع دستگاه های بخور گرم منافذ پوست را باز می کنند تا چربی ها و آلودگی ها را از آن خارج کنند. در مراحل بعدی با استفاده از ماسک های مختلف زائده های پوستی و جوش ها را بیرون می کشند.  از فواید پاکسازی پوست صورت این است که با تجهیزاتی که در اختیار دارند با ماساژ، صورت پوست شما را لیفت می دهند و از شل شدن آن جلوگیری می کنند، معمولا در مراحل پایانی بخور سرد برای بستن منافذ به کار می رود . بدیهی است که تمامی این مراحل به تجهیزات نیاز دارد تا درمان کامل شود. در کنار این پاکسازی صورت حرفه ای، مراقبت های منزل کمک به دوام و شادابی بیشتر پوست می کند.

فواید پاکسازی پوست صورت

پاکسازی پوست صورت مزایای متعددی دارد که از جمله مهم ترین آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

بخوانید  ۱۰ راز ماندگاری فواید فشیال 

تمیز کردن پوست و نرم کردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید برای استخراخ و تخلیه راحت آنها

انجام پاکسازی پوست صورت برای پوست‌هایی که دارای منافذ باز هستند شامل بخار دادن به پوست با دستگاه خاص برای تمیز کردن کامل پوست است. بخار گرم منافذ پوست را باز می‌کند و هرگونه کثیفی را از روی پوست و منافذ آن از بین می‌برد و فرآیند استخراج جوش‌های سرسیاه را آسان‌تر می‌کند.

سفت‌تر و روشن‌تر کردن پوست

بیشتر درمان‌های صورت شامل انجام ماساژ برای تخلیه سموم و بهبود گردش خون می‌شود که منجر به خونرسانی بهتر به پوست صورت می شود و صورتی شفاف و روشن به شما می‌دهد. این عمل همچنین می‌تواند باعث تحریک تولید کلاژن و بازسازی سلولی برای داشتن پوستی سالم‌تر شود.

سم‌زدایی از پوست و جوانسازی آن

کرم‌های آنتی‌اکسیدانی یا ماسک‌های خاک رس ممکن است برای سم‌زدایی پوست به کار رود. یک پاکسازی کلاسیک صورت برای جوش‌های سرسیاه شامل استخراج برای کمک به حذف کومدون‌ها می‌شود که در همان جلسه اول منجر به ایجاد پوستی تمیزتر و شفاف‌تر می‌شود که در صورت مداومت در انجام جلسات متعدد پاکسازی صورت و انجام منظم آن می‌توان در کاهش انواع آکنه و جوش و زیبایی و جوانسازی نیز موثر واقع شد.

تقویت کننده پوست و درمان سیاهی دور چشم

متخصص شما در زمینه ارائه خدمات پوستی ممکن است از یکسری محصولات و یا روش‌های خاص برای رفع تیرگی و سیاهی دور چشم و کاهش کیسه‌های زیر چشم استفاده کند. برخی از انواع روش‌های پاکسازی پوست صورت برای بهبود رنگ پوست بیشتر بر روی آبرسانی پوست تمرکز می‌کنند تا به کاهش هایپرپیگمانتاسیون و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک کنند.

بخوانید  مراقبت های تزریق بوتاکس زیر بغل

بهبود جذب مواد مراقبتی توسط پوست

انجام منظم پاکسازی صورت به جذب بهتر و بیشتر محصولات مراقبت از پوست شما کمک می‌کند، بدین ترتیب شما مزایای استفاده از محصولات مراقبت از پوست روی پوست خود بهتر احساس کرده و با استفاده از این محصولات به جذب بهتر اسیدها و مرطوب کننده‌ها در عمق پوست کمک می‌کنید.

یک راه عالی برای استراحت پوست است

ماساژ صورت و پاکسازی و تغذیه آن پوست شما را التیام می بخشد و در احساس آرامش‌ و حس رضایت از وضعیت پوستتان تاثیر مثبت زیادی خواهد گذاشت.

 

فشیال

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر