کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

فواید و ماندگاری مزوتراپی ریش

فواید و ماندگاری مزوتراپی ریش مزوتراپی نه تنها برای درمان ریزش مو کارآمد است، بلکه برلایه‌ های مختلف پوست صورت همانند اپیدرم، لایه میانی درم و بافت پیوندی آن اثرگذار است. مزوتراپی همچنین بر تقویت سیستم گردش خون ناحیه ی تزریق اثرگذار است و باعث افزایش چشمگیر درخشندگی و انعطاف پذیری در پوست و موی […]

فواید و ماندگاری مزوتراپی ریش

مزوتراپی نه تنها برای درمان ریزش مو کارآمد است، بلکه برلایه‌ های مختلف پوست صورت همانند اپیدرم، لایه میانی درم و بافت پیوندی آن اثرگذار است.

مزوتراپی همچنین بر تقویت سیستم گردش خون ناحیه ی تزریق اثرگذار است و باعث افزایش چشمگیر درخشندگی و انعطاف پذیری در پوست و موی شما می شود. از جمله فواید گسترده این روش عبارتند از:

بهبود خون رسانی و غذا رسانی پوست و مو:

در ساختار بیشتر محلول ‌های دارویی تزریق شده در دوره مزوتراپی، موادی وجود دارند که افزایش دهنده جریان خون و خونرسانی در زیر پوست هستند. همچنین در ترکیب های تزریق شده، انواعی از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین های مغذی برای مو وجود دارد که غذا رسانی مناسب پوست و مو را انجام می دهند.

تنظیم میزان ترشح چربی پوست:

مواد مورد استفاده در روش مزوتراپی، ترشح غدد چربی یا همان غدد سباسه را کنترل کرده که سبب بهبود چربی بیش از اندازه مو می شود.

جلوگیری از روند تحلیل رفتن فولیکول ها:

روش درمانی مزوتراپی ریش و سبیل با تقویت فولیکول هایی که وظیفه غذارسانی و محافظت از مو را دارند، سبب جلوگیری از تحلیل رفتن آنها می شود که خود باعث افزایش قدرت و بهبود حالت موها می‌شود.

اثرگذاری و کارآمدی به صورت مکمل در سایر روش ها:

مزوتراپی می تواند به عنوان تقویت کننده اثر و مکمل دیگر روش های درمانی پرپشت کننده مو اثر داشته باشد. این روش درمانی برای بهبود نتایج کاشت مو نیز بسیار کارآمد است و در مراحل قبل از کاشت برای خون رسانی پوست و بعد از کاشت برای تقویت گرافت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بخوانید  تفاوت مزوتراپی و مزوژل
آسیب های مفید پوستی:

از دیگر مزایای شگفت انگیز مزوتراپی که از جمله اثرات درمانی آن نیز به حساب می آید، زخم‌ های بسیار ریز و کوچکی است که توسط سوزن در پوست ایجاد می ‌شود. این زخم های بسیار کوچک باعث می ‌شوند که ساز و کارهای ترمیم کننده پوستی فعال شوند که در طی این فرآیند، عامل های ترمیمی مفید و متنوعی در فضای بین بافتی پوست آزاد می‌شوند.

 

 

در این فرآیند رگ ‌های خونی جدیدی مهیا می شوند و ساخت کلاژن در پوست تحریک می ‌شود و همچنین سلول ‌های بنیادی زیادی را در پوست تحریک می کند که باعث افزایش فعالیت آن ها و ترمیم پوست و جوانسازی آن می شود.

این ها همه باعث بهبود پیداکردن کیفیت پوست و مو و تحریک رشد و تغذیه موها می‌شود. پس از آسیب ‌های سوزنی طی عمل مزوتراپی مو می توان به عنوان یک فرآیند درمانی یاد کرد.

باید بدانید که ماندگاری این روش دائمی نیست و نیاز به جلسات مداوم ترمیمی دارد اما پس از تکمیل دوره درمانی، نیازی به مراجعه زودهنگام برای ترمیم نیست.

دوران درمان معمولاً اینطور است که پس از چهار تا پنج جلسه شاهد توقف ریزش و کاهش ترشح چربی و پس از دو تا سه ماه شاهد رشد مجدد و ترمیم ریش و سبیل و پر پشت شدن آن خواهید بود.

مزوتراپی

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر