کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

فشیال صورت رایج‌ترین روش درمانی

فیشیال به شما این امکان را می‌دهد که پوست را بازیابی کنید، از شر آکنه خلاص شوید، فرآیندهای متابولیک را عادی کنید، گردش خون را بهبود ببخشید و سایر مشکلات پوست را حل کنید. این روش با استفاده از راه‌های مختلف و با استفاده از داروهای متنوع انجام می‌شود. فشیال صورت رایج‌ترین روش درمانی است […]

فیشیال به شما این امکان را می‌دهد که پوست را بازیابی کنید، از شر آکنه خلاص شوید، فرآیندهای متابولیک را عادی کنید، گردش خون را بهبود ببخشید و سایر مشکلات پوست را حل کنید. این روش با استفاده از راه‌های مختلف و با استفاده از داروهای متنوع انجام می‌شود. فشیال صورت رایج‌ترین روش درمانی است که توسط متخصصین زیبایی انجام می‌شود.

مراحل فیشیال صورت چیست؟

فشیال شامل مراحل زیر می‌باشد:

۱. تجزیه و تحلیل پوست توسط پزشک متخصص
۲. پاک کردن آرایش
۳. پاکسازی پوست
۴. لایه برداری
۵. بخور دادن به پوست
۶. استخراج جوش‌ها و کومدون‌ها
۷. ماسک درمانی
۸. سرم/مرطوب کننده

انواع پوست برای فشیال

فیشیال پوست عادی و خشک

فیشیال پوست عادی و خشک شامل: پاک‌سازی عمیق، ماساژ پوستی، استفاده از بخور صورت برای حذف آلودگی‌ها، و ماسک یا سرم مرطوب‌کننده که در مرحله آخر استفاده می‌شود. با توجه به نازک بودن پوست خشک از لایه برداری بیش از حد نشود.

فیشیال پوست مختلط

فیشیال پوست مختلط دارای ترکیبی از پوست چرب، نرمال و خشک است. در فشیال صورت مختلط حتما باید از محصولات ملایم استفاده شود تا مشکلاتی از جمله جوش و آکنه برای زیباجو ایجاد نشود.

فیشیال پوست چرب

برای فشیال صورت چرب از محصولات طبیعی و ارگانیک استفاده شده و پس از تمیز کردن پوست و تخلیه، ماسک و سرم مخصوص پوست چرب مورد استفاده قرار گیرد. فیشیال پوست چرب منافذ پوستی شما را کوچک می‌کند.

 

فشیال صورت را هر چند وقت یکبار انجام دهیم؟

فواصل زمانی انجام فشیال به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

  • نوع پوست: فشیال برای افراد دارای پوست چرب حداقل دو بار درماه و برای افراد دارای پوست خشک یا معمولی یک بار در ماه مناسب می باشد.
  • وضعیت پوست: افرادی که دارای پوست مستعد آکنه، مستعد جوش سر سفید یا جوش سرسیاه، پوست خشک و کدر هستند باید در فواصل زمانی کوتاه تری فشیال انجام دهند.
  • هدف شخصی: تعداد دفعات فشیال به اهداف مراقبت از پوست نیز بستگی دارد. افرادی که سلامت و شادابی پوست صورت برای آنها اهمیت زیادی دارد باید دفعات بیشتری به فشیال صورت بپردازند.
  • بودجه: اگر انجام ماهانه فشیال نسبت به بودجه ای که برای این دست از کارها در نظر گرفته اید مقدور نمی باشد، سالیانه چهار بار و در هر فصل از خدمات فشیال صورت استفاده کنید. اگر انجام فشیال درهر ماه برای شما مشکلی ایجاد نمی کند، طبیعتا انجام آن را به شما برای داشتن پوستی همیشه شاداب و شفاف توصیه می کنیم.
بخوانید  لیزر موهای زائد بیکینی

مزایای فیشیال صورت

در این پروسه پوست به صورت اساسی و عمیق تمیز می شود و ممکن است به نبرد با برخی مشکلات پوستی مانند آکنه خفیف یا خشکی کمک کند. این روش ها صورت را درخشان و براق می کند. یکی از مزایای خوب این روش در این است که علاوه بر روشن نمودن پوست؛ باعث ماساژ نمودن و کلاژن سازی سلول های پوست می شود.

اگر خواهان رسیدن به پوستی زیبا و شاداب هستید بهتر است که این درمان را در چند جلسه انجام دهید.

برخی از مزایای فیشیال صورت عبارتند از:

  • به کاهش چین و چروک کمک شایانی می نماید.
  • به بهبود گردش خون در صورت و رفع جوش های سرسیاه و سرسفید می پردازد.
  • یکی از بهترین روش های لیفت و سفت کننده پوست صورت است.
  • شایان ذکر است که بگوییم این پروسه برای درمان چین و چروک های بسیار عمیق موثر نمی باشد و افراد نباید از آن جهت درمان پیری استفاده کنند.
  • این پروسه برای لطافت و نرمی پوست آقایان نیز بسیار مناسب و موثر است چرا که آقایان با داشتن ریش و سبیل و پوست خشن به این لایه بردار عمیق نیاز دارند.

فشیال

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر