کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

تفاوت فشیال با پاکسازی پوست

تفاوت فشیال با پاکسازی پوست هر دو روش فشیال ، برای پاکسازی، آب رسانی و رفع آلودگی پوست به کار می روند. فشیال یکی از بهترین روش ها برای رفع انواع لک ها و جوانسازی پوست است که به عنوان درمان غیر تهاجمی برای دستیابی به پوستی شفاف تر کمک می کند. پاکسازی پوست نیز […]

تفاوت فشیال با پاکسازی پوست

هر دو روش فشیال ، برای پاکسازی، آب رسانی و رفع آلودگی پوست به کار می روند.

فشیال یکی از بهترین روش ها برای رفع انواع لک ها و جوانسازی پوست است که به عنوان درمان غیر تهاجمی برای دستیابی به پوستی شفاف تر کمک می کند.

پاکسازی پوست نیز یک روش درمانی برای مراقبت پوست به شمار می آید که می تواند باکتری های روی پوست و همچنین سلول های مرده را حذف کند . این روش با فیشیال تفاوت هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد:

بررسی تفاوت های فشیال و پاکسازی پوست

افزایش سن با ایجاد چین و چروک می تواند سلامت پوست را کاهش دهد. به همین دلیل بایستی از روش هایی مانند فشیال و پاکسازی پوست برای بهبود سلامت آن استفاده کرد.

اما تفاوت فشیال با پاکسازی پوست در چیست؟
  • پاکسازی صورت را باید هر 2 الی 3 هفته یکبار انجام دهید، اما فیشیال را می توانید هر دو ماه یکبار استفاده کنید تا نتایج قابل توجه آن را دریافت کنید.
  • در روش فشیال از دستگاه هایی مانند ماساژور صورت، میکرودرم و هیدرودرم استفاده می شود که می تواند تاثیر بیشتری در بهبود جریان خون و سلامت پوست داشته باشد.
  • هزینه فشیال به دلیل استفاده از دستگاه های مختلف نسبت به روش پاکسازی بیشتر است. چرا که روش پاکسازی تنها با یک ماسک و یک روش انجام می گیرد درحالی که در فشیال با توجه به نوع پوست از روش ها و مواد مختلفی استفاده می شود.
  • استفاده از روش فشیال می تواند نتایج سریع تری را نسبت به پاکسازی داشته باشد.
  • مدت زمان فشیال حدود یک الی دو ساعت است در حالی که پاکسازی در زمان کمتری انجام می گیرد.
بخوانید  فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه

پاکسازی صورت چیست؟

پاکسازی شامل مجموعه ای از روش های مراقبتی ساده برای حذف سلول های مرده و آلودگی روی پوست است. نتایج آن، نه تنها پوستی درخشان را به شما می دهد، بلکه از بروز لک و آکنه نیز جلوگیری می کند!

مراحل اساسی پاکسازی صورت عبارتند از:

تمیز کردن

شستشو

بخور دادن

حذف جوش های سر سیاه و سرسفید

استفاده از ماسک صورت

اگر هفته ای دو بار صورت خود را تمیز کنید، قطعاً متوجه تغییر در بافت و ظاهر پوست تان خواهید شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هفته ای دو بار 30 دقیقه از زمان خود را برای مراقبت از پوست تان اختصاص دهید!

فشیال صورت چیست؟

فیشال پوست شامل پاکسازی، شستشو، بخور دادن، حذف جوش‌های سرسیاه و سرسفید و استفاده از ماسک صورت است. با این حال، در روش فشیال از ماساژ ریلکسی نیز استفاده می شود.

ماساژ صورت برای بهبود پوست معجزه کرده و به گردش خون بهتر کمک می کند که در نهایت موجب می شود بافت پوست بهبود یابد.

انواع مختلفی از فشیال صورت وجود دارد که برای مشکلات پوستی مختلف وجود دارد . بستگی به نوع مشکلاتی که در پوست صورت خود دارید، ممکن است از تکنیک ها و محصولات خاصی برای مشکلات پوستی خاص استفاده شود.

افزایش سلامتی با فشیال صورت

از دیگر تفاوت فشیال صورت با پاکسازی پوست می توان به افزایش خون رسانی به دلیل ایجاد گردش خون سالم اشاره نمود. به طور کلی لازم است بدانید که فشیال صورت نتایج سریعتر و موثرتری برای افراد به ارمغان خواهد آورد.

بخوانید  همه چیز درباره بوتاکس

پاکسازی پوست هم بی تاثیر نیست اما لازم است به طور مداوم پیگیری شود تا فرد را در رسیدن به رضایت خاطر کامل همراهی نماید.

فشیال

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر