کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

بهترین مزوژل جوانساز از نظر برند

در حال حاضر برندهای مختلفی از مزوژل ها تولید و عرضه می شوند ، همین موضوع موجب می شود تا انتخاب بهترین مارک کمی پیچیده و دشوار باشد. اما اگر با بهترین برندها آشنایی داشته باشید ، می توانید در کلینیک مورد نظر خود به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب کرده و مشکل پوستی […]

در حال حاضر برندهای مختلفی از مزوژل ها تولید و عرضه می شوند ، همین موضوع موجب می شود تا انتخاب بهترین مارک کمی پیچیده و دشوار باشد. اما اگر با بهترین برندها آشنایی داشته باشید ، می توانید در کلینیک مورد نظر خود به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب کرده و مشکل پوستی خود را برطرف نمایید.

مزوژل پروفایلو

ژل پروفایلو ازهیالورونیک اسید ساخته شده و بافتی شبیه به همین مواد طبیعی داخل پوست دارد؛ به این ترتیب با تزریق پروفایلو به بخش های مختلف پوست صورت و گردن می توان مشکلات ظاهری ناشی از افزایش سن را برطرف کرد. ژل پروفایلو با داشتن تکنولوژی پیشرفته در بافت خود به بازسازی ساختارهای پوستی کمک می کند. این ماده به طرز موثری تولید الاستین و کلاژن طبیعی را در پوست تحریک میکند  و به آن طراوت و زیبایی دوباره می بخشد. پروفایلو به دلیل رهایش آهسته هیالورونیک اسید،ظط تولید 4 نوع مختلف کلاژن و الاستین را تحریک می کند.

این تحریک به بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست منجر می شود. در حال حاضر، پروفایلو تنها محصولی است که می تواند تولید طبیعی تمامی 4 نوع کلاژن و الاستین را تحریک کند. این ویژگی، ژل پروفایلو را به محصولی بی همتا تبدیل کرده است. از آنجایی که نتایج تزریق ژل پروفایلو ظرف مدت اندک 2 هفته نمایان می شوند، این درمان یک گزینه عالی برای افرادی به شمار می رود که با مواردی چون افزایش سن، خستگی یا تیرگی پوست و کاهش حجم صورت دست و پنجه می کنند.

مزوژل جالپرو

این محصول ساخت کشور ایتالیا و سوییس است و حاوی اسید هیالورونیک به صورت هیالورونات سدیم است. Jalupro به عنوان یک فعال کننده بیولوژیکی پوست ، پوست را تغذیه کرده و در روند جوان سازی طبیعی کمک می کند. این محصول همچنین دارای اسیدهای آمینه ، گلیسین ، L-leucine ، L-پرولین و L-lysine است که رشد سلول را در پوست  ترغیب می کند و به پوست تب و تاب و جوانی می بخشد.
جالپرو همچنین می تواند اثرات درمان های دیگر مانند سایر پرکننده های پوستی، و لایه بردارها را تقویت کند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. این محصول در دو ویال با هیالورونات سدیم و دو بطری اسیدهای آمینه تولید می‌شود که قبل از درمان با هم مخلوط می شوند.

بخوانید  دستگاه هایفو اولترافورمر ۳

مزوژل اجال 40 (Ejal40)

مزوژل اجال ۴۰ دارای اسید هیالورونیک (نوعی قند) است که به دلیل انجام تکنیک فوق العاده ۴ نقطه ای به شدت اثربخشی خود را به همگان نمایان کرده است. این مزوژل که ساخت کشور ایتالیاست، جدیدترین کشف دانشمندان برای زیباجویانی است. که به دنبال راه‌های موثری برای کاهش علائم پیری هستند. مزوژل اجال برطبق فرمولی که ایجاد شده است فعالیت فیبروبلاست‌ها را بازیابی می کند، تشکیل الیاف جدید کلاژن و الاستین را تحریک می کند.

در نتیجه ساختار پوست را بازسازی می کند و تراکم آن را بهبود می بخشد. زیرا الاستین و کلاژن دو ماده ای هستند که به موجب آن پوست انعطاف پذیری و قابلیت ارتجاع خود راحفظ می کند و امری بسیار مهم در سلامت وزیبایی پوست می‌باشند. اسید هیالورونیک غلیظ با وزن مولکولی بهینه شده و تکنیک کاربردی ۴ نقطه ای، موجب درمان سریع، شفاف و بادوام می شود و می تواند به خوبی بازخورد مثبت و ارزشمند ازخود بروز دهد.

مزوژل پروسترولین

پروسترولین، نوعی ژل تزریقی است که کاربرد آن مشابه کوکتل های مزوتراپی می باشد؛ به همین علت از آن به عنوان مزوتراپی مدرن یاد می کنند. ترکیبات اصلی این محصولات شامل هیالورونیک اسید و یک سری پپتاید است که حضور هیالورونیک اسید های کراس باعث می شود که این محصول با استفاده از فناوری sustained release در زمان طولانی تری در بافت پوست پخش شود و اعمال اثر بکند.

انواع مزوژل پروسترولین

Inner-B (مختص لاغری و لاغری موضعی خصوصا ناحیه پهلو ها، کنار ران پا)

Inner-B SE (کاهش ایمنی و کارآمد محلی چربی)

بخوانید  درمان مزوژل در نواحی مختلف بدن

Natural_B ( این مزوژل بی نظیر جوانسازی منشا غیر حیوانی دارد و کاملا طبیعی و بدون عارضه میباشد.)

Blanc-B(مختص جوان سازی، آبرسانی، کاهش تراکم رنگدانه ها در پوست؛ خصوصا در لک ها و همچنین روشن کردن تیرگی های زیرچشم و روشن کردن پوست صورت

مزوژل رویتاکر سایتوکر

کوکتل های مزوتراپی مخصوص جوانسازی و زیبایی مزوژل رویتاکر را سایتوکر می نامند. و در 4 مدل سایتوکر 502 ، سایتوکر 516 ، سایتوکر 532 و سایتوکر 715 در ایران موجود هستند. این کوکتل ها طیف وسیعی از ایمپلنت های قابل هستند. که از هیالورونیک اسید و کمپلکس جوان سازی تشکیل می شود و با تزریق به نواحی سطحی و میانی بافت، سبب رفع چین چروک، آب رسانی و درخشندگی پوست می شوند. به طور کلی تزریق انواع کوکتل رویتاکر باید هر 3 ماه یکبار تکرار شوند.  ماندگاری این کوکتل ها به سبک زندگی، سن و نوع پوست فرد بستگی دارد.

 

مزوژل نیوویا هیدرودولوکس

بر خلاف سایر ژل هیالورنیک اسیدی که با استفاده از BDDE یا همان بوتاندیول دی گلیسیدیل اتر، کراس لینک شده اند؛ در این ژل، عملیات پیوند ذرات هیدروژل هیالورنیک اسید در فضای فسفات بافر با استفاده از پلیمری بسیار جدید انجام می گیرد. این اتفاق به محصولات، ایمنی و تحمل بالایی می دهد.

همچنین نحوه شبکه بندی میکروژل ها فضای محلول فسفات بافرهم منحصر بفرد است. که باعث می شود ویژگی های مکانیکی و رئولوژیکی فیلر نیوویا بهبود پیدا کرده و حساسیت حرارتی فوق العاده ای را به پرکننده نیوویا بدهد.

بهترین برند مزوژل کدام است ؟

در حال حاضر شرکت های معتبر زیادی در تولید مزوژل ها فعالیت دارند و محصولاتی بسیارعالی ، بی نظیر و متنوعی را تولید می کنند. به همین علت نمی توان تنها یک مارک را به عنوان بهترین برند مزوژل معرفی نمود.

بخوانید  در مورد لیزر کیوسوییچ بیشتر بدانیم

برای افرادی که پوست خیلی خشک و دهیدارته دارند و هر کاری می کنید خشکی پوستشان برطرف نمی شود  از بین مزوژل ها، پروفایلو توصیه می گردد؛ چون میزان درصد هیالورونیک اسید آن در یک پک 2 سی سی، 64 میلی گرم هست، که بیشترین میزان هیالورنیک اسید را در بین مزوژل ها دارد. و یک آبرسانی عمیق را می تواند بر روی پوست انجام دهد.

برای افرادی که پوست چرب و یا حتی پوست تقریبا نرمالی دارند ولی باز هم می خواهند پوست شاداب تری داشته باشند، می توانیم از مزوژل های برندهای دیگر استفاده کنیم. بقیه برندها مثل جالپرو آمینواسیدهای و پپتید (پپتاید) بالاتری دارند، که می تواند نقش بیشتری را در جوانسازی و کم کردن مقداری چین و چروک سطحی ایفا کند. مزوژل های دیگر هم میزان درصد هیالورنیک اسید شان تقریبا در یک سطح است. یک مقدار تفاوتی که در آنها وجود دارد در میزان آمینو اسید و پپتایدشان است که در شرکتهای مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد.

مزوژل

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر