کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

انواع مزوژل و کاربرد آن ها

معرفی انواع مزوژل و کاربرد آن ها مزوژل اولین نانوژل رسانا با قدرت مرطوب کنندگی بالا است که باعث آبرسانی فوق العاده ماندگار و موثر به پوست می شود و کمک می کند تا این خواص با استفاده از یک دستگاه مخصوص، به پوست نفوذ کنند و آبرسانی عمیق و هیدراتاسیون شدید و ماندگار را […]

معرفی انواع مزوژل و کاربرد آن ها

مزوژل اولین نانوژل رسانا با قدرت مرطوب کنندگی بالا است که باعث آبرسانی فوق العاده ماندگار و موثر به پوست می شود و کمک می کند تا این خواص با استفاده از یک دستگاه مخصوص، به پوست نفوذ کنند و آبرسانی عمیق و هیدراتاسیون شدید و ماندگار را به مدت 24 ساعت را برای پوست فراهم می کند. همچنین از انجایی که مزوژل حاوی غلظت بالایی از هیالورونیک اسید است، به عنوان یک ماده فعال مرطوب کننده و پرکننده چین و چروک کمک می کند تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید.

از بهترین مزایای مزوژل می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تولید کلاژن را تحریک می کند
  • کیفیت و بافت کلی پوست را افزایش می دهد
  • خطوط ریز و چین و چروک را صاف می کند
  • خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
  • درخشندگی پوست را افزایش می دهد

مزوژل دارای انواع مختلفی است که در ادامه رایج ترین مزوژل ها که معمولا در کلینیک های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی کرده ایم:

مزوژل پروفایلو

پروفایلو (Profhilo) یکی از انواع مزوژل است که به صورت انحصاری در انگلیس و ایرلند تولید می شود و معمولا برای درمان شلی پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد و به بازسازی پوست های چروکیده، افتادگی و کرختی پوست کمک می کند. مزوژل پروفایلو پوست را هیدراته می کند و اثر محرکی بر روی سلول های تولید کننده کلاژن و الاستین دارد که به سفت شدن و لیفت شدن پوست کمک می کند و کیفیت پوست را بهبود می بخشد و ظاهری جوان تر می دهد. نتایج درمان با مزوژل پروفایلو می تواند 6 تا 9 ماه ماندگاری داشته باشد، با این حال، این ممکن است بسته به بیمار متفاوت باشد و به نوع پوست و سن هر فرد بستگی دارد.

بخوانید  فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه

معرفی پروفایلو

به طور کلی، مزوژل پروفایلو یک درمان تزریقی برای بازسازی پوست است که حاوی بالاترین غلظت از هیالورونیک اسید (HA) است، که به طور ویژه برای افرادی که پوستشان فاقد حجم و خاصیت ارتجاعی است، فرموله شده است. در واقع، با این روش درمانی، به جای پرکردن و صاف کردن چین و چروک ها، انتشار آهسته HA توسط مزوژل پروفایلو باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود که به نوبه خود رنگ پوست، آبرسانی و ظاهر خطوط ریز موجود بر روی پوست را بهبود می بخشد. نتیجه حاصل از تزریق مزوژل پروفایلو بهبود کیفیت پوست است که معمولا تا 6 ماه ماندگاری دارد.

کاربرد

هیالورونیک اسید موجود در ترکیبات پروفایلو، یک ماده آبدوست است، به این معنی که آب را از بدن می کشد و نگه می دارد، بنابراین Profhilo به عنوان یک آبرسان قوی برای پوست عمل می کند. همین موضوع باعث شده تا مزوژل پروفایلو، برای کسانی که پوست خسته و مات دارند فوق العاده باشد و آن را به پوستی سفت و درخشان تبدیل کند. این اثر در عرض 3 تا 5 روز پس از درمان ایجاد می شود. همچنین در طی چند هفته بعد از تزریق مزوژل پروفایلو، تولید کلاژن و الاستین در پوست تحریک می شود و اثر ثانویه سفت شدن پوست را ایجاد می کند. حداکثر اثر پروفیلو معمولاً 2 ماه پس از درمان دوم مشاهده می شود.

مزیت

از مزایای تزریق مزوژل پروفایلو می توان به بهبود رنگ پوست، بافت، آبرسانی و درخشندگی کلی پوست اشاره کرد. همچنین می تواند به افزایش استحکام و قابلیت ارتجاعی کمک کند و پوستی سالم تر و نرم تر را ایجاد کند. پروفیلو بیشتر برای نواحی صورت استفاده می شود، اما می توان از آن برای جوانسازی گردن، دکلته، بازوها، زانوها و دست ها نیز استفاده کرد.

بخوانید  قبل از تزریق ژل گونه این مطلب را بخوانید

مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو (Jalupro)، یکی از نوآورانه ‌ترین درمان‌ های آرایشی است که در کشور سوئیس ساخته شده که باعث می ‌شود پوست کلاژن و الاستین تولید کند و خود را از درون جوان ‌سازی کند. در واقع، تزریق مزوژل جالپرو، یک روش ضد پیری مورد نیاز و موثر است که برای مردان و زنان بالای 30 سال توصیه می شود. زیرا جالپرو کمک می کند تا اولین علائم پیری پوست، اثرات کاهش وزن سریع و اثرات منفی اشعه ماوراء بنفش روی پوست بهبود پیدا کنند. به طور کلی، مزوژل جالپرو، تقویت کننده پوست است و ظاهری طبیعی و جوان تر را برای پوست ارائه می دهد.

مزوژل جالپرو یکی از محصولات زیبایی است که برای درمان و پیشگیری از ظهور چین و چروک پوست استفاده می شود. این محصول ترکیبی از عصاره آلوئه ورا، هیالورونیک اسید و ویتامین E تشکیل شده است که به پوست شما احتیاج دارد تا نرمی، رطوبت و جوانی را حفظ کند. همچنین مزوژل جالپرو می تواند به عنوان یک روش درمانی برای کاهش پف و تیرگی زیر چشم و بهبود رنگ پوست استفاده شود. این محصول معمولاً توسط پزشکان پوست مورد توصیه قرار می گیرد و باید با رعایت دستورالعمل های مصرف توسط فرد مصرف شود.

کاربرد ها

جزء اصلی Jalupro ، اسید هیالورونیک است که وظیفه آبرسانی به پوست را بر عهده دارد. اسید هیالورونیک موجود در مزوژل جالپرو، در حالت ناپایدار است، بنابراین مولکول های آن نیازی به آزاد شدن ندارند و می توانند بلافاصله توسط بدن استفاده شوند.

دومین جز اصلی ، اسید آمینه متعادل است که موادی را برای سنتز پروتئین ها در لایه های عمیق پوست تامین می کند. این شامل لیزین، گلیسین، لوسین و پرولین است که بلافاصله در چرخه سنتز کلاژن قرار می گیرند.

بخوانید  فیلر لب یا ژل لب چیست؟

تاثیرات مزوژل جالپرو

تاثیرات ناشی از این تزریق را می توان طی 1 تا 14 روز مشاهده کرد و در 4 هفته به اثر کامل می رسد و تاثیرات آن معمولا تا 6 ماه ماندگاری خواهد داشت. توصیه می شود برای مشاهده اثرات مطلوب جالپرو، بین 1 تا 3 درمان با فاصله حداقل 2 تا 4 هفته از هم انجام شود.

مزوژل پروسترولین

مزوژل پروسترولین (PROSTROLANE) یکی دیگر از انواع مزوژل است که در کشور کره طراحی و تولید می شود . این مزوژل ترکیب منحصر به فردی از پپتیدها و اسید هیالورونیک است که این دو ماده باعث تحریک لیپولیز طبیعی، جوانسازی و تقویت پوست می شوند!

این مزوژل، کاهش سلول های چربی طبیعی و دفع چربی های شل از بدن را تحریک می کند و در عین حال باعث تولید کلاژن می شود. همچنین ظاهر سالم پوست را بازیابی می کند، باعث سفت شدن پوست می شود و یک اثر “لیفت صورت” ایجاد می کند. مواد فعال موجود در این مزوژل، چربی را می سوزانند و وضعیت پوست را بهبود می بخشند، یعنی رسوبات چربی موضعی را کاهش می دهند و در عین حال پوست را زیبا می کنند.

 

مزوژل

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر