کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

لیفت صورت با rf فرکشنال

تاثیرات لیفت صورت با دستگاه RF تاثیرات و کارایی لیفت با آر اف فراکشنال سوزنی، بسیار زیاد است و علاوه بر ضد چروک بودن، باعث کاهش منافذ پوست، کاهش چاله ها یا گودی های بعد از جوش، کاهش لکه های قهوه ای و قرمز بعد از جوش، شفاف شدن پوست های تیره و کدر، کاهش […]

تاثیرات لیفت صورت با دستگاه RF

تاثیرات و کارایی لیفت با آر اف فراکشنال سوزنی، بسیار زیاد است و علاوه بر ضد چروک بودن، باعث کاهش منافذ پوست، کاهش چاله ها یا گودی های بعد از جوش، کاهش لکه های قهوه ای و قرمز بعد از جوش، شفاف شدن پوست های تیره و کدر، کاهش چربی پوست در افرادی که پوست چرب دارند می شود.

علاوه بر تاثیر در درمان اسکارهایی فرورفته ، باعث بهتر شدن آکنه و جوش های قرمز روی صورت نیز می شود. این مزیت برخلاف دیگر دستگاه ها مانند لیزر فراکشنال می باشد که گاها باعث می شود جوش های مخفی و خفیف نیز بدتر شود و بیشتر نمایان شوند. البته ذکر این نکته ضروری است که در درمان اسکارهای فرو رفته همچنان لیزر فراکشنال حرف اول را می زند اما با درمان های ترکیبی می توان باعث بهبودی بسیاری از مشکلات پوستی را درمان کرد.

روش کار با دستگاه RF

دستگاه RF با استفاده از انرژی رادیوفرکوئنسی کار می کند و درد قابل تحملی دارد. در این روش گرمای مناسب در پوست ایجاد می شود و بلافاصله شروع به صاف و سفت کردن پوست می شود. اثر این روش بعد از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود. طبق نظر پزشکان این روش روی تمام پوست ها باعث افزایش کلاژن سازی می شود وهمچنین  ایجاد سفتی و قوام پوست و تمام بافت پوست را بهبود خواهد بخشید.

در زمان درمان خانم ها باید با پوست تمیز و بدون آرایش و آقایان با صورت اصلاح شد مراجعه نمایند. با استفاده از کرم های بی حسی موضعی ناحیه درمان بی حس خواهد شد. بعد از حدود 20 تا 30 دقیقه شسته و ضد عفونی می شود. برای هر فردی از یک سری مخصوص به خود استفاده می شود که قبل از شروع درمان، بیمار آن را خریدار می کند. این کار برای جلوگیری از انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر است. بعد از درمان نیز ازکیسه یخ برای خنک کردن پوست استفاده می شود. می توان از کرم ترمیم بعد از کیسه یخ برای کاهش التهاب پوست استفاده کرد. جلسه درمانی با توجه به مشکل هر فرد بین 15 تا 25 دقیقه زمان می برد.

بخوانید  10 روش جوانسازی صورت در کلینیک نهال

مزایای دستگاه RF

میزان فرو رفتن سوزن در پوست از نیم میلی متر تا سه و نیم میلی متر قابل تنظیم است و این مقدار با توجه به منطقه پوستی، میزان کلفتی و نازکی پوست و نوع درمان این مقدار را تنظیم می شود.

پزشک با توجه به نیاز بیمار تشخیص می دهد که سوزن تا چه عمقی داخل پوست برود تا پوست شفاف و لطیف می شود. مثلا برای درمان افتادگی و چین و چروک قسمت پایینی صورت باید میزان فرورفتگی سوزن سه میلی متر باشد تا اثرات مطلوب تر و سریع تری را داشته باشد اما برای دور چشم و طرفین صورت این میزان کمتر است.

زمان بهبودی و ریکاوری

  • بعد از انجام لیفت صورت با دستگاه ، کمی تورم و قرمزی خفیفی روی پوست بوجود می آید که نهایتا تا 48 ساعت بعد از بین خواهد رفت.
  • شفاف شدن و کشید تر شدن پوست طی 3 تا 4 هفته بعد قابل دیدن است.
  • افرادی که این عمل را انجام می دهند ممکن است تا دو روز دچار تورم و صورتی شدن پوست شوند که با کرم ضد آفتاب می توانند این تورم و رنگ پوست را از بین ببرند و به فعالیت های معمول خود بپردازند.

 

 

لیفت با ار اف

 

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر