کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

لیفت بازو با هایفوتراپی

لیفت بازو با هایفوتراپی تعداد جلسات هایفوتراپی متعدد است و با توجه به افتادگی و شل شدگی پوست بازو تعیین می‌شود. هر چقدر تعداد جلسات هایفوتراپی افزایش پیدا کند، هزینه نهایی نیز بیشتر خواهد شد. و حتی ممکن است از هزینه جراحی نیز فراتر رود. با این حال، هایفوتراپی با عوارضی مثل عوارض جراحی همراه […]

لیفت بازو با هایفوتراپی

تعداد جلسات هایفوتراپی متعدد است و با توجه به افتادگی و شل شدگی پوست بازو تعیین می‌شود. هر چقدر تعداد جلسات هایفوتراپی افزایش پیدا کند، هزینه نهایی نیز بیشتر خواهد شد. و حتی ممکن است از هزینه جراحی نیز فراتر رود. با این حال، هایفوتراپی با عوارضی مثل عوارض جراحی همراه نیست و اثربخشی طولانی‌تری  خواهد داشت.

هایفوتراپی بازو چگونه انجام می شود؟

قبل از هرچیز شما به کلینیک یا مطب زیبایی مراجعه می‌کنید تا با پزشک با چند آزمایش کوچک و بررسی‌ ناحیه درمان مشخص کند که آیا هایفو روش خوبی برای شماست؟ اگر میزان افتادگی پوست یا شدت چربی‌ها زیاد باشد کاندید مناسبی برای درمان هایفوتراپی بازو نخواهید بود و پزشک پیشنهاداتی چون جراحی به شما می‌دهد.

در صورتی که کاندید مناسبی باشید پزشک متخصص تعداد جلسات درمان برای شما، هزینه و اقداماتی که قبل از درمان باید انجام دهید را به شما می‌گوید. در روز درمان باید ناحیه مورد نظر کاملا تمیز باشد؛ با این حال پزشک مجدد محل درمان را تمیز می‌کند و بعد ژل مخصوص هایفوتراپی را روی پوست میمالد.

سپس امواج فراصوت را روی طول موج معین قرار می‌دهد و دستگاه را روی نقاطی که مشخص کرده قرار می‌دهد. معمولا برای اشخاصی که شدت تجمع چربی در آن‌ها معمولی است ۳ بار این عمل تکرار می‌شود.

مزایای هایفوتراپی برای بازو چیست؟

سلول‌های چربی در لایه درم، یعنی دومین لایه پوست در کنار بسیاری از سلول‌های مهم دیگر قرار دارند. امواج فراصوت با شدت بالا و به صورت متمرکز از سطح پوست یا لایه خارجی عبور می‌کنند و وقتی به سلول هدف می‌رسند در یک نقطع جمع می‌شوند. با ایجاد گرمای زیاد در محل درمان سلول‌های چربی را تجزیه و در واقع می‌شکنند.

بخوانید  هایفوتراپی و لیفت صورت

این سلول‌ها توسط سیستم لنفاوی و کبد از بدن دفع می‌شوند؛ البته نه یک جا و در همان لحظه! بلکه به مرور و با گذر زمان. به همین دلیل پزشک بعد از هایفوتراپی بازو توصیه‌های غذایی به شما می‌کند تا اختلالی در فعالیت این دو عضو وارد نشود و بتوانند به خوبی کار خود را انجام دهند.

در هایفو لاغری بازو علاوه بر اینکه چربی‌های اضافه مزاحم از ناحیه بازوی شما حذف می‌شوند، پوست بازو نیز سفت می‌شود و دیگر شل و افتاده نخواهد بود. به این دلیل که امواج فراصوت علاوه بر تاثیر روی سلول‌های چربی، پروتئین‌های کلاژن را هم به بازسازی تحریک می‌کنند و در اکثر فعالیت این پروتئین‌ها (که نقش سفت و جوانسازی پوست را دارند) پوست بازوی شما هم لیفت و در واقع جوان می‌شود.

چه افرادی کاندیدای مناسب برای لیفت بازو هستند؟

همه افراد ممکن است کاندیدای مناسبی برای لیفت بازو نباشند. در ادامه برخی از افراد که انتخاب مناسبی برای لیفت بازو هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

دسته اول افرادی هستند که اضافه وزن زیادی داشته و اخیراً به تازگی وزن خود را کاهش داده‌اند. این کاهش وزن ممکن است به صورت طبیعی با استفاده از برنامه غذایی یا برنامه‌های ورزشی اتفاق افتاده باشد. در صورتی که از فرایند لیپوماتیک برای کاهش وزن استفاده کرده‌اید، می‌توانید کاندیدای مناسبی برای لیفت بازو باشید.

دسته دوم افرادی هستند که به دلیل افزایش سن، افتادگی شدید پوست بازو را تجربه می‌کنند و این موضوع بر اعتماد به نفس آن‌ها تاثیرگذار بوده است. با استفاده از لیفت، پوست بازو دوباره صاف و کشیده به نظر خواهد رسید‌.

بخوانید  ممنوعیت افراد از لیزر موهای زائد

هایفوتراپی بازو چقدر طول می‌کشد؟

هایفو بازو معمولا بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد. تعداد جلسات هایفو کاملا به شرایط فردی شما بستگی دارد. ممکن است فردی با یک جلسه درمان به نتیجه دلخواه برسد و فرد دیگر تا ۳ جلسه نیاز داشته باشد. پزشک زیبایی قبل از شروع درمان یک جلسه مشاوره با شما خواهند گذاشت و تعداد جلسات هایفو و نتایجی که می‌توانید انتظار داشته باشید را برای شما توضیح می‌دهند.

آیا لیفت بازو با هایفو عوارض دارد؟

به طور کل هایفوتراپی برای هر قسمت از بدن و صورت بدون درد و عارضه است. طبق نظرسنجی‌هایی که از مراجعین هایفوتراپی برای بازو انجام شده، هیچ عارضه بلند مدت و سختی در انتظار آن‌ها نبوده و فقط کمی احساس گر گرفتگی و گزگز و قرمزی در ناحیه درمان داشتند. قرمزی سطح پوست هم به دلیل عبور امواج فراصوت از این قسمت است و امری کاملا طبیعی می‌باشد.

چه مدت بعد از جلسه درمان، نتایج لیفت بازو با هایفو را می‌بینیم؟

بعد از تمام شدن یک جلسه به وضوح تغییراتی را حس می‌کنید که شامل لاغری بازو و کوچک شدن آن است. اما نتایج هایفو بازو به مرور خود را نشان می‌دهند. چون تخلیه سلول‌های چربی و بازسازی کلاژن‌ها زمان بر است. به طور کل بعد از ۴ تا ۸ هفته می‌توانید نتایج هایفوتراپی بازو را به طور کامل ببینید و شاهد لاغری و خوش‌فرم شدن بازوهای خود باشید.

هایفوتراپی

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر