کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

فواید فیشیال صورت

فواید فیشیال صورت این روش جوان سازی و پاک سازی صورت مزایای بسیار زیادی دارد، که همین دلیل باعث محبوبیت بی اندازه آن شده است. در ادامه به بعضی از فواید فشیال صورت می پردازیم: 1. با کمک فشیال می توان پاکسازی را به صورت عمقی انجام داد پاکسازی پوست صورت با استفاده از دستگاه […]

فواید فیشیال صورت

این روش جوان سازی و پاک سازی صورت مزایای بسیار زیادی دارد، که همین دلیل باعث محبوبیت بی اندازه آن شده است. در ادامه به بعضی از فواید فشیال صورت می پردازیم:

 1. با کمک فشیال می توان پاکسازی را به صورت عمقی انجام داد

پاکسازی پوست صورت با استفاده از دستگاه های مخصوص و زیر نظر تکنسین به مراتب بهتر و کارآمدتر نسبت به پاک سازی در خانه می باشد. این نوع پاکسازی عمقی بوده و مزایای بسیار بیشتری را برای پوست به همراه دارد. جلوگیری از تجمع هرگونه چربی، جلوگیری از نفوذ باکتری ها و پاک کردن پوست از هرگونه کثیفی و سموم از جمله فواید پاکسازی عمقی می باشند. لازم به ذکر است که بیشتر مشکلات پوستی زمانی اتفاق می افتند که این عضو حاوی چربی، سموم و کثیفی باشد و اقدامی برای پاکسازی آن انجام نشود. از این رو پاکسازی عمقی یکی از مهمترین فواید فیشیال صورت یا پاکسازی به حساب می آید.

ناگفته نماند که لایه برداری مناسب قادر است تا سلول های مرده را از روی پوست حذف کند و منافذ را به حداقل برساند. این مهم باعث می شود تا سایر محصولات مراقبت از پوست امکان جذب به شیوه بهتری را پیدا کنند. در نتیجه می توان گفت که پاکسازی عمیق، پوستی شاداب تر، جوانتر و نرم تر را برای افراد به ارمغان می آورد.

  2. به تعویق انداختن پیری از جمله فواید فیشیال صورت است

فشیال (facial) به معنای رسیدگی به پوست است. کاملا واضح و مبرهن است که رسیدگی به پوست صورت می تواند تاثیر بسزایی بر روی به تعویق انداختن پیری پوست داشته باشد. از اینرو با انجام این مهم می توان چین و چروک های پوست را به حداقل رساند و تا حد زیادی جلوی ایجاد هرچه بیشتر آن را نیز گرفت.

بخوانید  پاکسازی پوست یک درمان مراقبت از پوست

لازم به ذکر است که ماساژ صورت و استفاده از کرم های ضد پیری در خلال عملیات فیشیال خون رسانی را بهبود بخشیده و اکسیژن بیشتری را برای پوست ایجاد می کنند. این مهم در نهایت به تولید کلاژن می انجامد و خاصیت کشسانی پوست را نیز بهبود می بخشد. از این رو خط و خطوط کمتر شده و افراد پوست سالم تر و جوان تری را خواهند داشت و این از جمله مهمترین فواید فشیال صورت یا پاکسازی پوست می باشد.

  3. جوان سازی پوست از دیگر فواید فیشیال صورت می باشد

پوست صورت یک ارگان زنده است و مانند هر ارگان زنده ی دیگری به مواد غذایی و مراقبت نیاز دارد و بدون آن طراوت خودش را از دست می دهد. از اینرو ما به خدماتی از جمله لایه برداری، بخار، ماسک و ماساژ نیاز داریم. اینها به پوست طراوت بخشیده و به اصطلاح آن را جوان می کنند.

این عملیات بر روی پوست به ما کمک می کنند تا پوستی شاداب، سالم و جوان داشته باشیم. به عنوان یک نکته ی مهم لازم به ذکر است که احتمال دارد نتیجه ی این درمان های پوستی در کوتاه مدت مشهود و ملموس نباشند اما در دراز مدت حتما تاثیر آنها را لمس خواهید کرد. به همین دلیل به یک الی چند جلسه ی محدود قناعت نکنید و سعی کنید تا درمان تان را ادامه دار کنید.

  4. درمان هر چه بهتر مشکلات پوستی

هر فردی ممکن است در طول دوران زندگی اش یک الی چند بار دچار مشکلات پوستی شود. آفتاب سوختگی، بروز ضایعات پوستی، خشکی و التهاب پوست و … از جمله مشکلات پوستی هستند.

بخوانید  روش های دائمی و موقت کانتورینگ صورت

از این رو پس از مراجعه به متخصص و تشخیص دقیق بیماری بهتر است تا از درمان های فشیال نیز بهره ببریم. چرا که این درمان ها محیط پوست را پاکسازی نموده و به بهبود هر چه بهتر بیماری کمک می کنند. تحقیقات نشان داده که جوش های پوستی، آفتاب سوختگی ها، زخم های ناشی از التهاب و… با کمک فیشال به حداقل رسیده و در مواردی کاملا درمان شده اند.

  5. ماساژ صورت باعث می شود تا حس آرامش به حداکثر میزان ممکن برسد

ماساژ صورت یکی از مراحل فشیال می باشد که فواید زیادی برای پوست دارد. گردش هر چه بهتر خون و در نهایت به حداکثر رسیدن آرامش، کاهش استرس و کاهش تنش از جمله فوایدی هستند که ماساژ صورت باعث ایجاد آنها می شود.

ریلکس شدن عضلات پوست، ریلکس شدن عضلات چشم به درمان سردردها و درمان مشکلات پوستی کمک ویژه ای می کند و این مزایا را می توان در زمره ی مهمترین فواید فشیال صورت قرار داد.

لازم به ذکر است که ماساژ به دلیل به جریان درآوردن خون زیر پوست علاوه بر ایجاد آرامش به جوان سازی پوست نیز کمک ویژه ای می کند.

  6. سفت شدن پوست از مهمترین فواید فیشیال صورت

کاهش چربی زیر پوست، کاهش کلاژن، بالا رفتن سن و… از جمله عواملی هستند که به شل شدن پوست منجر می شوند. در خلال فرایند فیشیال، پاکسازی، بخار دهی به پوست، باز کردن منافذ، استفاده از ماسک های مخصوص و همچنین ماساژ صورت فعالیت هایی هستند که به انجام می رسند. این فرایندها به کلاژن سازی، بهبود، تقویت، استحکام و جوان سازی پوست منجر می شوند. تمامی این فرایندها در کنار یکدیگر در نهایت سفت شدن پوست را به دنبال خواهند داشت. و این از مهمترین فواید فیشیال صورت است.

بخوانید  مزوتراپی ریش در آقایان
  7.درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم

ژنتیک، خستگی، افزایش سن و… از مهمترین دلایل گودی، سیاهی و پف زیر چشم هستند. به دلیل حساس بودن و همچنین نازک بودن پوست این ناحیه این پدیده از جمله رایج ترین اتفاقاتی است که برای افراد رخ می دهد و چهره آنها را پیرتر، خسته تر و نازیباتر می سازد.

روش های بعضا متفاوتی برای درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم وجود دارند که بعضی از آنها خانگی هستند. با این حال استفاده از خدمات فیشال برای رفع این مساله یکی از بهترین و تاثیرگذارترین درمان هایی است که اکیدا توصیه و پیشنهاد می شود. استفاده کردن از ماسک ها، استفاده کردن از روغن ها، و بهره از تراپی ها تا حد زیادی به درمان این مشکل کمک می کنند.

  8. آبرسانی پوست

وجود رطوبت به هر چه شادابتر و جوانتر به نظر رسیدن پوست کمک ویژه ای می کند. از اینرو آبرسانی اهمیت ویژه ای دارد. لازم به ذکر است که پوست صورت مانند هر عضو زنده ی دیگری به آب و وجود رطوبت نیاز مبرمی دارد. بی آبی و یا کمبود آب آن را دهیدراته، خسته و افتاده می کند. فیشیال پوست با بهره از بعضی تکنیک ها و ابزار آلات رطوبت را به لایه های عمیق تر پوست رسانده و آن را جوان و شاداب می سازند. این مهم از با اهمیت ترین فواید فیشال صورت است.

 

 

فشیال

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر