کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

پلاژن تراپی

دستگاه پلاژن و فرایند پلاژن تراپی

پلاژن تراپی چیست؟ در جواب باید بگوییم پلاژن تراپی یکی از روش های درمانی غیر تهاجمی برای جوانسازی و شفاف تر کردن پوست است . در اصل می توان گفت دستگاه پلاژن به روش لایه برداری پوست موجب کاهش و از بین رفتن چین و چروک می شود . توجه داشته باشید که سه عنصر […]

پلاژن تراپی چیست؟

در جواب باید بگوییم پلاژن تراپی یکی از روش های درمانی غیر تهاجمی برای جوانسازی و شفاف تر کردن پوست است . در اصل می توان گفت دستگاه پلاژن به روش لایه برداری پوست موجب کاهش و از بین رفتن چین و چروک می شود .

توجه داشته باشید که سه عنصر پلاژن , هیالورونیک اسید و الاستین برای سلامت و جوانی پوست بسیار مهم هستند و در صورت فقدان هر کدام از این عناصر پیری پوست و افتادگی در آن ایجاد می شود . در نتیجه بهترین روش استفاده از پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن است که روشی بسیار آسان و بدون عوارض جدی است .هر چند روشهای زیادی برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست وجود دارد به طور مثال یکی از روشهای موثر استفاده از دستگاه آر اف است که نتایج بسیار شگفت انگیزی را دارد .

در فرایند تزریقی – ماساژورِ پلاژن تراپی با توجه به استفاده از سَریِ ماساژورِ دستگاه، کمترین میزان درد و ناراحتی برای مشتری ایجاد می‌شود. تاثیرات استفاده از این شیوه اغلب پس از سپری شدن جلسه اول و انجام اولین دفعه استفاده از فرایند آغاز می‌شود. رعایت اقدامات و مراقبت‌های قبل و بعد از فرایند پلاژن تراپی از الزامات استفاده از این فرایند به شمار می‌آید.

 

استاندارد دستگاه پلاژن و فرایند پلاژن تراپی

صنایع لومینس با آغازِ تولید دستگاه‌های پلاژن از سال ۲۰۰۶ به بعد، آغازگرِ نسلِ جدیدی از فرایند‌های پاکسازی و جوانسازی پوست با نام پلاژن تراپی در صنعت زیبایی شد. از آنجایی که این دستگاه از جمله دستگاه‌های زیبایی – درمانی محسوب می‌شود، برای گرفتن تاییدیه FDA و دیگر تاییدیه‌های ارائه شده توسط سازمان‌های بهداشتی اروپا و آمریکا، از جوانب متفاوتی مورد بررسی قرار گرفت است.

بخوانید  کاربرد لیزر CO2 فرکشنال

از استانداردهای رعایت شده در دستگاه پلاژن و فرایند پلاژن تراپی می‌توان به استفاده از سری‌های یک بار مصرف و استفاده از تکنولوژی‌های نوینِ غیرتهاجمی و بدون نیاز به ایجاد حتی یک سوراخ در بافت پوست اشاره کرد.

 

دستگاه پلاژن

دستگاه پلاژن به عنوان جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست 2022، کار خود را به کمک موج‌های رادیویی پرقدرت با طول موج کوتاه انجام می‌دهد. این امواج رادیویی درست مثل امواج دستگاه هایفو و آر اف به بافت‌های عمیق و زیرین پوست نفوذ می‌کنند و باعث جوانسازی پوست می‌شوند.

دستگاه پلاژن مطمئناً در لیست جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست 2023 / 2022 قرار می‌گیرد.
دستگاه‌های پلاژن، به دلیل ماهیت غیرتهاجمی و ایمن بودن‌شان موثرین روش جوانسازی پوست محسوب می‌شوند و بسیار تحسین‌برانگیرند.
دستگاه پلاژن به عنوان جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست 2023، کار خود را به کمک موج‌های رادیویی پرقدرت با طول موج کوتاه انجام می‌دهد. این امواج رادیویی درست مثل امواج دستگاه هایفو و آر اف به بافت‌های عمیق و زیرین پوست نفوذ می‌کنند و باعث جوانسازی پوست می‌شوند.
پلاژن تراپی بسیار وسیع است و علاوه بر جوانسازی پوست، مزایای دیگری هم دارد. بخشی از مزایای دستگاه پلاژن عبارتند از:

  • رفع خطوط چین و چروک صورت
  • اکسیژن‌رسانی پوست صورت
  • جوانسازی سلولی پوست صورت و بدن
  • تقویت کشش طبیعی عضلات صورت و بدن
  • رفع و درمان جوش‌، جای جوش، زخم و آکنه
  • افزایش استحکام و جمع‌شدگی بافت پوست
  • رفع و درمان سلولیت (cellulite)
  • زدودن آلودگی‌های محیطی و چربی
  • فعالسازی دینامیکی عضلات بدن
  • بازسازی و ترمیم پوست
  • شفاف تر کردن پوست
  • کاهش منافذ باز پوست
  • آبرسانی به پوست و حفظ رطوبت پوست
  • کاهش چربی های اضافی انباشته شده زیر پوست
  • کاهش سلولیت و کمک به گردش خون ناحیه درمان
  • سفت شدن لایه های پوست با استفاده از حرارت و در نهایت رفع چین و چروک
  • کاهش اسکرج مارک ها با بهبود متابولیسم رشد پوست
بخوانید  زاویه سازی صورت با ژل و چربی

 

آیا پلاژن تراپی به پوست آسیب وارد می کند ؟

همانطور که پیشتر گفتیم، استفاده از دستگاه پلاژن برای جوانسازی یک روش کاملا غیر تهاجمی است , لذا کاملا بی خطر است و هیچگونه عوارض جانبی بعد از درمان ندارد . این روش به قدری تاثیر گذاری سریع دارد که در همان جلسه اول شما می توانید نتیجه آن راحس کنید .

مکانیزم پلاژن تراپی

در ابتدا باید در نظر داشت که دستگاه پلاژن از سَری‌های یک‌بار مصرفی بهره می‌برد که فرایند پاکسازی و جوانسازی پوست صورت شما عزیزان را به بهداشتی‌ترین نحو ممکن به انجام می‌رساند. این سَری‌های یک‌بار مصرف در هر بار استفاده و طی کردن روند سه فازه (سه مرحله‌ای) پلاژن تراپی تعویض می‌شوند و سری‌های کاملا نو و استفاده نشده روی دستگاه قرار می‌گیرند.

 در استفاده از فرایند پلاژن تراپی برای صورت،مکانیزم کلی عمل از سه فاز (سه مرحله) تشکیل شده که “پاکسازی و ماساژ صورت”، “آبرسانی و اکسیژن‌رسانی” و “تقویت و جوانسازی” را در بر می‌گیرد

 

مزایای پلاژن تراپی صورت

دستگاه پلاژن از فرایند میکرودِرم اَبرِیشن (microdermabration) در پلاژن تراپی برخوردار است که از شیوه‌های درمانی ساده اما تاثیرگذاری بهره می‌برد. میکرودرم ابریشن فرایندی مکانیکی است که بر لایه‌برداری سطح رویی بافت پوست صورت متمرکز شده و در طول این فرایند عملکردی شبیه به نوعی جراحی نرم را روی پوست صورت باقی می‌گذارد که باعث تولید سلول‌های جدید در بافت پوست می‌شود.

هم‌چنین  دستگاه پلاژن دارای یک سَریِ ماساژور است که با ماساژ سلول‌های پوستی در فرایند پلاژن تراپی، طراوت بیشتر و ظاهری با رنگ مطلوب را برای پوست شما عزیزان به ارمغان می آورد. فرصت استفاده از شیوه‌های درمانی منحصر به فردی را فراهم می سازد که به واسطه استفاده از فرایند‌های تحریک‌کننده بازیابی سلولی صورت می‌گیرد.

بخوانید  بعد از لیزر بیکینی ۸ مورد را رعایت کنید

 

تعداد جلسات و هزینه پلاژن تراپی صورت

 

به طور معمول تعداد جلسات موردنیاز برای پلاژن تراپی وابسته است  به نیاز مشتری و هدفی که متناسب با آن از پلاژن تراپی استفاده می‌کند؛ جلسات این فرایند زیبایی – درمانی تا زمانی ادامه خواهد داشت که مشتری به هدف موردنظر خود برسد. هم‌چنین هزینه‌ی موردنیاز برای انجام این فرایند متناسب با تعداد جلسات و فرایند درخواستی مشتری، توسط پزشک تعیین خواهد شد. اغلب این اطلاعات قبل از شروع پلاژن تراپی و پس از یک جلسه معاینه و دریافت مشاوره از پزشک قابل تعیین هستند.

 

مراقبت های بعد از انجام پلاژن تراپی با دستگاه

مثل اکثر درمانهای جوانسازی، بعد از درمان پلاژن تراپی نیز پوست از قبل حساس تر می شود و نباید:

  1. در معرض مستقیم آفتاب قرار بگیرد .
  2. سونا و حمام با آب داغ نیز ممنوع است .
  3. از کرم های ضد آفتاب مخصوص که پزشک معالج تجویز کرده به صورت مرتب استفاده شود .
  4. از کمپرسور سر اجتناب شود چرا که درمان پلاژن تراپی با حرارت است و سرما در کلاژن سازی اثر معکوسی می گذارد .
  5. نگران سرخی و التهاب جزئی پوست نشوید کاملا طبیعی است و بعد از ۲ تا ۳ روز کاملا از بین می رود.

پلاژن تراپی

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر