کاربر گرامی، زمان رزور نوبت از 10 صبح الی 19 عصر می باشد ، عدم پاسخگویی به دلیل تکمیل ظرفیت می باشد ، با تشکر

بهترین دستگاه هایفو

دستگاه هایفوتراپی اولترا فورمر بروز و قوی، یک تکنولوژی جدید بوده که دارای 2 هندپیس و 7 کارتریج بوده که متناسب با هر نقطه از صورت و بدن عمق نفوذ آن متفاوت بوده و به صورت عمیق فرمی دلخواه برای صورت و بدن افراد به وجود می‌آورد. گفتنی است، روند لاغری و لیفت تا 6 […]

دستگاه هایفوتراپی اولترا فورمر بروز و قوی، یک تکنولوژی جدید بوده که دارای 2 هندپیس و 7 کارتریج بوده که متناسب با هر نقطه از صورت و بدن عمق نفوذ آن متفاوت بوده و به صورت عمیق فرمی دلخواه برای صورت و بدن افراد به وجود می‌آورد.

گفتنی است، روند لاغری و لیفت تا 6 ماه پس از درمان ادامه دارد. بهترین دستگاه هایفو ، دستگاه هایفو 7D می باشد که جدیدترین هایفوی ارائه شده می باشد، این دستگاه هایفوتراپی در مجموع دارای 7 پروب است که کاملا ثابت شده و ضد پیری هستند.

بهترین دستگاه های جوانسازی پوست، دستگاه هایفو

دستگاه هایفو اولترافورمر 7 بعدی به دلیل وارداتی بودن و دارا بودن آخرین تکنولوژی روز دنیا بهترین دستگاه هایفو در ایران می باشد و در لیست بهترین دستگاه های هایفو در جهان می توان گفت جزو 5 دستگاه هایفوتراپی برتر می باشد.

ویژگی های دستگاه هایفو

کارتریج های عمقی فراصوت متمرکز میکرو و ماکرو (MMFU) که در دستگاه هایفو الترا فورمر 7 بعدی به کار می رود ، برای حداکثر نتیجه اوج قدرت را ارائه می دهد که باعث می شود نتایج عالی حاصل شود، همچنین این دستگاه هایفو تراپی به دلیل وجود آخرین تکنولوژی روز دنیا دارای کمترین درد و عوارض نسبت به محصولات دیگر است. 

اثر حرارتی MMFU ایجاد دمای 65.4 درجه سانتیگراد در ناحیه تحت درمان باعث انعقاد می شود.  فرآیند بهبود زخم سیستم ایمنی بدن انسان فعال می شود و در نهایت باعث بازسازی کلاژن به طور موثر انجام می شود.

کارتریج عمق 2.0 میلی متری در دستگاه هایفو اولترا ، مناطق باریک و حساس صورت را هدف قرار می دهد.

بخوانید  دستگاه فشیال (فواید و انواع)

دستگاه هایفو اولترافورمر 7 پروب مختلف اختیاری : 1.5 میلی متر، 3.0 میلی متر، 4.5 میلی متر، 2.0 میلی متر، 6 میلی متر، 9 میلی متر و 13 میلی متر.

فرکانس های مختلف هر پروب : 1.5 / 3.0 میلی متر 7 مگاهرتز، 4.5 میلی متر 4 مگاهرتز، 2.0 میلی متر 5.5 مگاهرتز، 6/9/13 میلی متر 2 مگاهرتز است.

عمل دستگاه لیزر هایفو برای لیفت کردن پوست، در مطب فقط با استفاده از ژل اولتراسوند روی پوست انجام می‌شود. تصویر صفحه اولتراسوند به پزشک اجازه می دهد تا قبل از اعمال انرژی به بافت مورد نظر، سطح درمان را تجسم کند. این درمان بستگی به قسمت های درمانی از 45 تا 90 دقیقه طول می‌کشد.

مراحل هایفوتراپی با دستگاه هایفو 7D 

دستگاه هایفو 7 بعدی امواج متمرکز با شدت بالا (HIFU) ، انرژی را به طور مستقیم به پوست منتقل می کند. همچنین این امواج موجب تحریک بافت لایه زیرپوستی می شودکه به بازیابی و تولید کلاژن بیشتر منجر می شود که در نهایت بافت بهبود می یابد و افتادگی پوست کاهش پیدا می کند.

یکی از مزیت های فوق العاده دستگاه هایفو تراپی این است که بدون عمل جراحی و یا تزریقی سبب لیفت صورت و بدن می گردد

همچنین، بر خلاف لیزرها و نورهای پالس شدید، برای افراد با هر رنگ پوستی به یک اندازه موثر است و کارایی یکسانی دارد.

دستگاه هایفو با ارسال انرژی حرارتی به سطوح عمیق بافت موجب لیفت پوست می گردد.

این فرایند در کلینیک زیبایی فقط از طریق استفاده از ژل اولتراسونیک بر روی پوست انجام می شود . مدت زمان درمان هایفو 45 تا 90 دقیقه بستگی به قسمت درمان متفاوت است.

بخوانید  افراد واجد شرایط برای هایفوتراپی

این دستگاه از بهترین دستگاه هایفو در جهان می باشد که از فناوری فراصوت متمرکز میکرو و ماکرو (MMFU) برای گرم کردن موثر و هدف قرار دادن لایه‌های مختلف پوست استفاده می‌کند.

مزایای جدیدترین دستگاه هایفو

دستگاه هایفو یا هایفوتراپی یکی از جدیدترین روش های زیبایی پوست صورت است که برای افزایش استحکام و جوانسازی پوست مورد انجام قرار می گیرد.در سخنی کوتاه، این روش برای جوانسازی کلی صورت، لیفتینگ، سفت کردن گردن و سینه، و کانتورینگ بدن نیز استفاده می شود.

فهرست مطالب
پشتیبانی کلینیک نهال

پشتیبانی کلینیک نهال

سوالات خود را مطرح کنید

پشتیبانی کلینیک نهال چه کمکی می توانم انجام دهم ؟

مطالب بیشتر